Skraldemand ved siden af skraldebilen, der er i gang med at tømme en beholder.
Greve

Hvis dit affald ikke er hentet

Hvis du ikke har fået hentet dit affald, kan du indberette det til os via digital selvbetjening.

Vær opmærksom på, at vi overgår til 14-dages tømning af rest- og madaffald fra den 1. september og frem til den 1. maj.

Der kan dog være en god grund til, at dit affald ikke er blevet hentet, så før du indberetter det, vil vi bede dig om at læse teksten nedenunder.

Før du indberetter, at du ikke har fået hentet dit affald, vil vi bede dig tjekke
 
  • om du har modtaget en meddelelsesseddel i din postkasse
  • om du har sat affaldet ud den rigtige dag - find din affaldskalender her.
  • om du har husket at sætte din beholder til rest- og madaffald ud til vejen. Hvis dine adgangsforhold overholder Arbejdstilsynets regler, henter vi dog beholderen op til 5 meter fra skel ud til kørevejen. (se reglerne om adgangsforhold).
  • om du har husket at sætte storskrald og genbrug ud til vejen.
  • om du har været opmærksom på, at indsamling af rest- og madaffald kan forskydes omkring helligdage - også selvom din huske-på-SMS eller -mail kommer på normal tømningsdag. Beholderne skal stilles frem til normal tømningsdag omkring helligdage.
 
 

OBS: Bemærk, at vi i øjeblikket kører med to hold, så du kan få hentet affald helt ind til kl. 17.00. Vent derfor med at melde manglende hentning indtil kl. 17.00 på din afhentningsdag. 

Her kan du indberette den manglende afhentning via digital selvbetjening

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte:
 
Urbaser
Islandsvej 5
4681 Herfølge
 
Telefon 56 25 05 50 (telefontid hverdage fra kl. 8.00 - 16.00)

Køge Egnens Renseanlæg er i øjeblikket ude af drift

Køge Egnens Renseanlæg er midlertidigt ude af drift, og vi opfordrer derfor alle i Køge til at spare på vandet.

Vi arbejder på højtryk for at få anlægget tilbage i drift.