Logget ind som:
Kundenr.:

Mit affald blev ikke hentet

På siden her kan du læse, hvad du kan gøre, hvis du ikke har fået hentet dit affald som planlagt.

Hvis du ikke har fået hentet dit affald, kan du indberette det til os via digital selvbetjening. 

Inden du indberetter

Der kan være en god grund til, at dit affald ikke er blevet hentet. Inden du indberetter den manglende afhentning af affald, vil vi derfor bede dig tjekke: 

  • Har du modtaget en meddelelsesseddel i din postkasse? I nogle tilfælde vil det være umuligt for os at afhente dit affald. Det kan eks. være, når affaldet ikke er sorteret korrekt. 
  • Har du sat affaldet ud den rigtige dag? Du kan finde dine tømmedatoer via linket her.
  • Har der været forskydninger af tømningsdage? Eks. overgår vi til 14-dages tømning af rest- og madaffald i vinterhalvåret fra 1. september til 1. maj, og det kan derfor have betydning for afhentningen af dit affald. I forbindelse med jul/nytår og helligdage kan tømningsdage for rest- og madaffald desuden også blive ændret. 

Indberet manglende afhentning

Når du har sikret dig, at ingen af overstående situationer er gældende for dig, kan du indmelde den manglende afhentning herunder. 

 

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, kan du også kontakte renovationsselskabet Verdis, som henter affald for KLAR Forsyning, direkte:

  • Verdis
  • Telefon 56 25 05 50 (telefontid hverdage fra kl. 8.00 - 16.00)
  • Mail greve@verdis.dk

Kontakt

Verdis

Telefon
56 25 05 50